اردیبهشت 29, 1403

بیشترین تراکم کاشت مو چقدر است؟

این سوالی رایج بین افرادی است که قصد دارند به پوست سر خود با کاشت مو جلوه بهتری ببخشند این را بدانید که از نظر علمی بیشترین تراکم کاشت مو حدود ۴۵۰۰ گرافت است. درصورتی که جایی تبلیغی با آماری بیشتر از این را دیدید، آن ادعا را کذب تلقی کنید و تن به اشتباه ندهید. با این حال ارائه برخی اطلاعات مفید در زمینه‌های مختلف از جمله بانک مو و نیز تراکم مو، برای آشنایی بهتر با این عمل مفید است. در ادامه برای شما پاسخ سوال «بیشترین تراکم کاشت مو چقدر است؟» را بیشتر توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک کاشت مو سعادت اباد را بشناسید!

کاشت مو و بیشترین تراکم آن

بار دیگر این موضوع را یادآوری میکنیم که قبل از اینکه به کلینیک و یا مرکز کاشت موی خاصی مراجعه کنید، باید بدانید که بیشترین میزان علمی کاشت مو برابر با ۴۵۰۰ گرافت است. بنابراین درصورتی که جایی با تبلیغی رو به رو شدید که وعده‌ای بیشتر از این را داد، به هیچ عنوان به آن استناد نکنید. چرا که این ادعا بنای علمی ندارد. برای تعیین میزان تراکم کاشت مو باید به چندین فاکتور مختلف توجه داشت. برای نمونه می‌توان به کیفیت فولیکول‌ها و قدرت آن‌ها، بانک مو، میزان طاسی مو و… اشاره کرد. بهتر است بابت نتایج کاشت مو نیز کمی واقع بین باشید. قطعا نمی‌توان انتظار داشت که فردی که نیمی از موهای خود را از دست داده است، ظاهر پیش فرض قبلی را بازیابی کند. اما قطعا می‌توان انتظار این را داشت که با کاشت مو، ظاهرش بهبود پیدا کند. افرادی که در ناحیه اهداکننده دارای فولیکول‌های دائمی بیشتری باشند، قطعا می‌توانند کاشت مو را با تراکم بیشتری پیش ببرند.

نوشته دیگر :
تفاوت های سیگار برگ با سیگار معمولی

ایا امکان کاشت مو با تراکم بالا برای هر فردی وجود دارد؟

اگر قصد دارید کاشت مو را با بالاترین تراکم به سرانجام برسانید، باید بدانید که دو فاکتور زیر باید مدنظر شما قرار گیرند:

  • تخصص تیمی که کاشت مو را انجام می‌دهند: قطعا برای انجام بهتر انجام شدن هر عملی، مهارت پزشک متخصص تعیین کننده است. قطعا این قاعده درباره عمل کاشت مو هم صادق است. بنابراین اگر به دنبال بالاترین بازده کاشت مو هستید، بدانید که این مهم به کمک بهره گیری از مهارت یک تیم حرفه‌ای امکان‌پذیر است. یک پزشک بامهارت قطعا تشخیص می‌دهد که علت ریزش موی شما چیست و بهترین تصمیم را برای شما می‌گیرد؟
  • ویژگی‌های فیزیکی فرد: قبل از انجام عمل کاشت مو، پزشک متخصص باید تمامی ویژگی‌های فیزیکی شما را درنظر داشته باشد. از فولیکول‌های مناسب گرفته تا بانک موی غنی و….