اردیبهشت 8, 1403

آیا واقعا کنکور آسان است؟

اکثر دانش آموزان در زمان تحصیل با یک سد بزرگ به عنوان کنکور روبرو میشوند که قبولی در آن یکی از نگرانی های های مهم آنها و خانواده هایشان به شمار می رود و اگر نتوانند به موفقیت و قبولی در کنکور سراسری برسند حس می کنند که دیگر آینده درخشانی نصیبشان نخواهد شد. در این بین بعضی از داوطلبین گمان می کنند که واقعا کنکور آسان است در مقابل عده ای دیگر قبولی در کنکور را یک کار سخت و غیر ممکن میپندارند.

برای قبولی در کنکور و کسب نتیجه ایده آل نمیتوان نقش موسسات و آموزشگاه های کنکوری را نادیده گرفت و همین موسسات کمک شایانی به داوطلیبن و دانش آموزان کنکوری میکنند. یکی از ملاک هایی که دانش آموزان برای انتخاب موسسه کنکوری دارند ، میزان قبولی و پذیرفته شدگان سالهای قبل میباشد.

موسسات کنکوری دارای ویژگی منحصر بفرد خود هستند که زمینه رقابت آنها را می‌توان در بسترهای ارتباطی بروز، روشهای آموزشی مناسب و دارا بودن اساتید قدرتمند و با تجربه دانست.

آموزشگاه هایی همچون “کنکور آسان است” با ویژگی هایی سبب شده اند تا نسبت به موسسه های دیگر متمایز باشند که می توانیم به نکات مشاوره ای، نمونه تدریس، پیش بینی سوالات کنکور، ارتباط با رتبه های برتر کنکور، مشاوره رایگان، طرح های مشاوره زیر نظر استاد احمدی، دانلود اپلیکیشن در سایت رتبه گردون اشاره نماییم.

معرفی یکی از برترین موسسات کنکوری

کنکور آسان است نام یکی از موسسات کنکوری و از مجموعه‌های بزرگ کنکور سراسری میباشد که به صورت فوق تخصصی در حوزه آموزش گامی عالی و موثر برداشته است تا بتواند عدالت آموزشی را برای تمامی دانش آموزان در جای جای کشور فراهم سازد و داوطلبان را به منظور شرکت در آزمون بزرگ و سرنوشت‌ساز کنکور آماده نماید؛ از همه مهمتر این موسسه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از اساتید با تجربه و مجربی همچون استاد حسین احمدی ، مهندس امیر مسعودی و مهندس عارف ربیعیان استفاده نماید که قطعاً توانسته اند طی سال ها تدریس خود تجربه موفقی را در کارنامه کاری خود به جای بگذارند.

نوشته دیگر :
تجهیزات پزشکی چیست؟

انتشارات گیلنا ( کنکور آسان است ) با سابقه درخشان 25 ساله خود در حوزه تولید محتوای آموزشی ، دارای رتبه های  برتر در کنکور سراسری کشور بوده است.

اساتید انتشارات گیلنا

استاد حسین احمدی ، مدیر موسسه کنکور آسان است ، از برترین و بهترین مشاورین کنکور کشور میباشد که در کارنامه کاری خود که از  سال 1373 شروع میشود ، تعداد بسیار زیادی رتبه تک رقمی و دو رقمی دارندو توانسته اند دانش آموزان زیادی را به رویا و آرزویشان در کنکور سراسری برسانند.

عده ای  از دانش آموزان برای اینکه به مفهوم درس مسلط شوند از DVD های آموزشی و کلاسهای غیر حضوری کنکور استفاده میکنند. یکی از برنامه های معروف و مشهوری که به واسطه آن می توانید یادگیری خودتان را افزایش بدهید اوج یادگیری می باشد که همه روزه از شبکه دو صدا و سیما پخش میگردد .

در برنامه‌هایی همچون اوج یادگیری تکنیک ها و روشهایی توسط اساتید حرفه ای همچون استاد حسین احمدی ، عارف ربیعیان و امیرمسعودی در معرض دید عموم دانش آموزان کنکوری قرار میگیرد که شما به راحتی می توانید مطالب را در ذهنتان بسپارید.

 

استاد عارف ربیعیان از اساتید برجسته شیمی کنکور کشور میباشد که اولین حضور وی در برنامه اوج یادگیری شبکه دو  بود اما بعدها در برنامه‌های دیگری همچون زنگ پنجم و یادگیری آسان و یادگیری برتر نیز شرکت نموده است. یکی از دلایلی که سبب شد تا وی به شهرت و آوازه زیادی دست پیدا کند شیوه تدریس جذابی بود که توسط ایشان ارائه میگردد.

یکی از اساتیدی که به عنوان خلاق ترین و بهترین استاد در حوزه کنکور فیزیک و ریاضی مشغول به فعالیت است مهندس امیر مسعودی میباشد که در برنامه های مختلفی اعم از یادگیری آسان ، اوج یادگیری و زنگ پنجم فعالیت مینماید.

انتشارات گیلنا