اردیبهشت 20, 1403

8 روش برتر برای افزایش عملکرد وب سایت

8 روش برتر برای افزایش عملکرد وب سایت

آیا تا به حال متوجه شده اید که کامپیوتر شما پس از دو سال کند می شود؟ همین اتفاق برای همه وب سایت ها می افتد. حتی سایت‌های جریان وب نیز می‌توانند با اضافه کردن اسکریپت‌های سفارشی، فونت‌ها، انیمیشن‌ها و کلی «bloat» سفارشی‌تر، کند شوند. سرعت وب‌سایت بر بسیاری از موارد از جمله تجربه کاربر، نرخ مکالمه و حتی رتبه‌بندی وب‌سایت شما در گوگل تأثیر می‌گذارد. برای مثال، یک مطالعه در سال 2022 نشان داد که وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک با بالاترین تبدیل زمان بارگذاری بین 0 تا 2 ثانیه دارند — با نرخ تبدیل به‌طور پیوسته برای هر بار اضافی کاهش می‌یابد. دوم زمان بارگذاری

به‌علاوه، الگوریتم Core Web Vitals 2021 Google به‌روزرسانی شامل سرعت وب‌سایت در میان عوامل رتبه‌بندی می‌شود، به این معنی که زمان بارگذاری کندتر می‌تواند محتوای شما را در نتایج جستجو کاهش دهد. عملکرد ثابت سایت بسیار مهم است و پلتفرمی که انتخاب می‌کنید می‌تواند حفظ آن عملکرد را آسان‌تر یا سخت‌تر کند. . به عنوان یک بازاریاب، طراح وب، توسعه دهنده و کارآفرین، سایت های بی شماری را بر روی پلتفرم های بی شماری ساخته ام. پس از آزمایش با گزینه های مختلف، دریافتم که Webflow بهترین راه حل برای ارائه (و حفظ) عملکرد عالی سایت است. اگر قبلاً با مزایای عملکرد سایت Webflow آشنا هستید، به نکات مربوط به عملکرد سوپرشارژر مراجعه کنید.ایران سایت قدیمی ترین شرکت طراحی سایت iransite.com در ایران

چگونه Webflow بهترین عملکرد سایت را ارائه می دهد

When زمان آخرین سرمایه گذاری من بود، DoorLoop، من به دنبال یک پلت فرم CMS بودم که زندگی من را آسان تر کند و من را از صرف صدها ساعت برای پرداختن به تم‌ها و افزونه‌های قدیمی، بدافزارها، امنیت و مشکلات سرور بازدارد.

آنچه مرا جذب Webflow کرد توانایی ایجاد صدها صفحه فرود در یک کلیک با وارد کردن Google بود. برگه با استفاده از مجموعه‌های CMS، سهولت استفاده از کار با طراح، خودکار پشتیبان گیری و البته مجموعه گسترده n قالب رایگان در ویترین قابل شبیه سازی.

Webflow نیز یکی از تنهاها بود. گزینه های ساخته شده با سرعت در ذهن به لطف میزبانی و نقاط فروش سریع Webflow مانند:

  1. بدون باد کردن کد. کد Webflow بسیار تمیز و بهینه شده است.
  2. بدون افزونه های بیش از حد. Webflow افزونه هایی را ارائه نمی دهد که صدها خط کد را به یک وب سایت اضافه کنند. هیچ شیوه نامه طولانی CSS یا جاوا اسکریپت مسدودکننده رندر وجود ندارد که نگران آن باشید. اگر تست سرعت را در یک صفحه وب خالی انجام دهید، هر بار 100٪ امتیاز دریافت می کنید. این قابل توجه است، زیرا حتی صفحات خالی در پلتفرم های رقیب به سختی امتیاز بالاتر از 85% دارند.
  3. سرورهای توربوشارژ. جریان وب تمام میزبانی آن با شبکه تحویل محتوای سطح 1: Amazon Cloudfront و به سرعت. این کار مشکلات و دردسرهای مربوط به مدیریت و نگهداری سرورهای خود، خرابی یا هزینه‌های بالای سرور را از بین می‌برد.

این عناصر برای ارائه یک سازنده وب‌سایت که نه تنها با توسعه‌دهندگان، بلکه با تجربه کاربر نهایی در ذهن رویکرد Webflow به ساخت وب امیدوارکننده بود، و تا کنون، پلتفرم قطعا ارائه شده است.

خلاقیت خود را در وب آزاد کنید

از پلتفرم توسعه بصری Webflow برای ساخت وب‌سایت‌های کاملاً سفارشی و آماده تولید – یا نمونه‌های اولیه با وفاداری بالا – بدون نوشتن یک خط کد استفاده کنید.

به صورت رایگان شروع کنید

برای اینکه یک خودی جریان وب باشید مشترک شوید

از شما متشکرم! شما اکنون مشترک شده اید!

اوه! هنگام اشتراک مشکلی پیش آمد.

به صورت رایگان شروع کنید

نحوه حفظ عملکرد بهینه سایت در حین رشد وب سایت

برای ارائه مداوم سریع ترین، موثرترین تجربه کاربری ممکن، بسیاری از موارد تست A/B و تحقیقات عملی مورد نیاز است. خوشبختانه برای شما، ما صدها ساعت را صرف کشف این موضوع کرده‌ایم، و همه آن را در اینجا به اشتراک می‌گذاریم.

1. از اسکریپت های شخص ثالث اجتناب کنید

هر گونه اسکریپت های شخص ثالث، ربات های چت و اسکریپت های ردیابی، تأثیر زیادی بر امتیاز عملکرد شما خواهد داشت. LCP و FID همگی افزایش می‌یابند به طور چشمگیری با اسکریپت های مسدود کننده رندر. کلید جلوگیری از این اتفاق، جلوگیری از بارگیری فوری همه اسکریپت ها است.

این به شما امکان می‌دهد صفحه خود را برای تست‌های سرعت سریع‌تر بارگیری کنید بدون اینکه بر تجربه کاربر تأثیر بگذارد. در چند ثانیه طول می کشد تا با هر چت ربات یا اسکریپت شخص ثالث در وب سایت شما درگیر شوند، آنها به طور کامل بارگذاری می شوند.

2. تأخیر اسکریپت‌ها با Google Tag Manager

اگر با Google Tag Manager آشنا نیستید، قطعا ارزش یادگیری در مورد آن را دارد. این به شما امکان می‌دهد برچسب‌ها را از سرتاسر وب برای اهداف متعدد آپلود و مدیریت کنید، از جمله:

  • ردیابی رویداد تبدیل
  • تجزیه و تحلیل سایت

<.>

شما می توانید این برچسب ها را بر اساس قوانینی که تعیین می کنید پیاده سازی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که فقط اسکریپت‌های تبدیل را در صفحات تسویه‌حساب یا تأیید بارگیری کند.

Google Tag Manager می‌تواند برای اجرای تأخیر انبوه در زمان بارگیری همه برچسب‌ها در وب‌سایت شما تا حداکثر ۶ مورد استفاده شود. چند ثانیه پس از بارگیری صفحه اولیه (دستورالعمل‌ها را ببینید)، یا اگر می‌خواهید زمان‌های بارگذاری متفاوتی به برچسب‌ها بدهید، می‌توانید هر تگ را جداگانه به تأخیر بیندازید.

گاهی اوقات، راه‌حل‌هایی برای دریافت عملکرد وجود دارد. بدون نیاز به بارگذاری اسکریپت شخص ثالث در وب سایت خود نیاز دارید. همیشه اسکریپتی را که بارگذاری می‌کنید در گوگل جستجو کنید تا ببینید آیا راهی برای سرعت بخشیدن به آن وجود دارد یا خیر.

نکته پیشرفته: همچنین می‌توانید به جای استفاده از ناهمگام.

3. از بارگیری انتخابی در تلفن همراه در مقابل دسکتاپ استفاده کنید

از آنجایی که وب‌سایت‌های تلفن همراه معمولاً در ابتدا کندتر از وب‌سایت‌های دسکتاپ هستند، ایده خوبی است که اسکریپت‌های خاصی را فقط در نسخه دسکتاپ وب سایت شما. گوگل همچنین شما را بر اساس نسخه موبایلی سایت شما رتبه بندی می کند.

به عنوان یک قاعده کلی، از کمترین میزان اسکریپت یا جلوه‌های فانتزی که ممکن است در وب‌سایت خود استفاده کنید، چه نسخه موبایل یا دسکتاپ.

4. تصاویر خود را بهینه و فشرده کنید

تصاویر موجود در وب سایت شما می توانند نقش مهمی در عملکرد وب سایت شما ایفا کنند، به خصوص که در طول زمان بیشتر و بیشتر اضافه می شوند. با اجرای چند مرحله بهینه‌سازی تصویر، می‌توانید وب‌سایت خود را برای موفقیت بلندمدت تنظیم کنید.:

حتماً همه تصاویر را با استفاده از پلتفرم فشرده‌سازی تصویر انتخابی خود فشرده کنید (ما دوست داریم کمپرسور تصویر برای PNG و JPG). اندازه های کوچکتر تصویر برای عملکرد وب سایت عالی هستند زیرا سریعتر از تصاویر بزرگتر بارگذاری می شوند. فقط حواستان به کیفیت تصویر باشد – نمی خواهید آنقدر اندازه را کاهش دهید که تصاویر شما دانه دانه به نظر برسد.

به‌علاوه، می‌توانید تصاویر خود را به WebP تبدیل کنید – که یک فرمت فایل تصویری کوچکتر و فشرده تر که به شما امکان می دهد تصاویری با کیفیت بالا ارائه دهید. Webflow حتی به شما امکان می دهد تصاویر موجود در Webflow را مستقیماً از طریق ابزار تبدیل WebP به WebP تبدیل کنید. الف>.

5. تصاویر بارگذاری تنبل

بارگیری تنبل فرآیند بارگیری تصاویر در وب سایت شما است زمانی که بیننده به جای فوراً به آنها پیمایش می کند. مانند هکی که قبلاً در مورد تأخیر اسکریپت صحبت کردم، این به وب سایت شما اجازه می دهد سریعتر بارگذاری شود بدون اینکه تأثیری بر رابط کاربری یا تجربه داشته باشد.

یکی از مزایای بارگذاری تنبل این است که به شما امکان می‌دهد تصاویر خود را برای نمایشگرهای شبکیه بهینه کنید، بدون اینکه بر سرعت وب‌سایت تأثیر بگذارد، تصاویر بزرگ‌تری داشته باشید.

از آگوست 2020، Webflow همه چیز را ایجاد کرده است. تصاویر جدید به طور پیش‌فرض روی بار تنبل تنظیم شده‌اند. با کلیک بر روی تصویر، رفتن به پنل تنظیمات عنصر در سمت راست، و اطمینان از اینکه “بارگذاری” روی “تنبلی” تنظیم شده است، می توانید بررسی کنید که آیا تصاویر شما تنبل بارگیری می شوند.https://iransite.com/wordpress-webdesign

6. از SVG استفاده کنید

تا حد امکان، از تصاویر SVG به جای JPG یا PNG استفاده کنید. SVG ها عموما حجم فایل های بسیار کوچک تری دارند و بالاترین کیفیت ممکن را دارند. فراموش نکنید که:

  • SVG های خود را با یک اندازه کردن همه آنها (مثلاً 72×72) بهینه کنید. این کار تعداد کلاس‌های ترکیبی مورد نیاز برای تغییر اندازه را کاهش می‌دهد و خطوط کد موجود در برگه‌های سبک آبشاری (CSS) شما را کاهش می‌دهد.
  • همه تصاویر SVG را از طریق یک کمپرسور SVG اجرا کنید، مانند این یکی.

نکته پاداش پیشرفته: اگر تصاویر SVG زیادی در سربرگ قهرمان سایت خود دارید، معمولاً بلافاصله بارگیری می شوند زیرا بیننده باید آنها را ببیند ( به جای تنبل بودن).

راه حل این است که:

  • یک کد جاسازی را در جایی که می خواهید تصویر قرار گیرد اضافه کنید.
  • SVG را اضافه کنید. کد را در جاسازی کنید.
  • اگر یک نماد است، رنگ را در کد SVG با استفاده از CurrentColor تنظیم کنید. یک نمونه رنگ برای نمادهای خود ایجاد کنید و آن رنگ را انتخاب کنید. اکنون، هر زمان که می‌خواهید همه رنگ‌های نماد را در کل سایت خود تغییر دهید، فقط رنگ نمونه را تغییر دهید.

7. فونت های خود را کاهش دهید یا حذف کنید

از بارگیری فونت های مختلف در هر صفحه خودداری کنید. هر فونت و وزن یکی دیگر از درخواست های سرور است که به ناچار همه چیز را کند می کند. در اینجا نمونه ای از سایتی با فونت های زیاد و حتی فونت های تکراری با 12 درخواست به سرور آورده شده است:

اگر سرعت صفحه هدف نهایی شماست، تمام فونت ها را حذف کنید و فقط از “system-UI” به عنوان فونت خود استفاده کنید. این به هیچ وجه هیچ فونتی را بار نمی کند، فقط فونت پیش فرض را برای دستگاهی که سایت شما را مشاهده می کند بارگیری می کند. برای مثال، Segoe UI برای Windows، Roboto برای تلفن‌های Android، San Francisco یا Blink برای Mac، و Helvetica Neue به‌عنوان فونت پیش‌فرض بازگشتی.

انجام این کار ساده است: به Designer خود در Webflow وارد شوید، روی نماد “Navigator” در سمت چپ، “Body” در بالا، در سمت راست بالای Body Styles، یک کلاس را انتخاب کنید و Body (همه صفحات) را انتخاب کنید. سپس فونت سمت راست (در زیر تایپوگرافی) را به system-ui تغییر دهید. .

این یک صرفه جویی در زمان است. به عنوان مثال، اگر از فونت Google استفاده می کنید، تغییر به فونت سیستم-UI باعث ذخیره تعداد انگشت شماری از درخواست ها به سرورهای Google می شود.

8. از بارگذاری‌های اولیه اجتناب کنید

پیش‌بارگذاری یک دستورالعمل پشت صحنه برای مرورگر شما است که به آن می‌گوید قبل از اینکه کاربر روی آن کلیک کند صفحه دیگری را بارگیری کند. برای مثال اگر 90 درصد از بازدیدکنندگان شما از صفحه اصلی شما به صفحه قیمت گذاری شما بروند، می توانید آن را از قبل بارگیری کنید تا فورا بارگیری شود.

این روی سرعت وب سایت تأثیر می گذارد زیرا باید 2 صفحه بارگیری کند: صفحه ای که شما هستید. در، و صفحه بعد. اگر در حال حاضر از پیش بارگیری استفاده می کنید، ممکن است بخواهید آن را برای حداکثر کارایی خاموش کنید.

توجه: بارگیری از قبل برای همه پیوندها به طور پیش فرض در جریان وب غیرفعال است.

آزمایش، آزمایش، آزمایش

هنگامی که عملکرد وب‌سایت خود را شارژ می‌کنید، مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که عملکرد وب‌سایت خود را قبل و بعد از ایجاد هرگونه تغییر آزمایش کنید. اگر فکر می کنید چیزی به بارگذاری سریعتر وب سایت شما کمک می کند، آن را اضافه کنید و آزمایش کنید. اگر فکر می‌کنید چیزی وب‌سایت شما را کندتر می‌کند، آن را حذف کرده و دوباره آن را آزمایش کنید.

برای شروع آزمایش سرعت صفحه خود، ابزارهای زیر را بررسی کنید:

  1. Pingdom
  2. PageSpeed Insights
  3. اندازه گیری Web.dev کیفیت صفحه
  4. GTmetrix

آزمایش تنها راه مطمئن برای اطمینان از اینکه تغییراتی که ایجاد می کنید تأثیر مثبتی بر وب سایت شما دارد، است. این به شما امکان می‌دهد تا مشکلات احتمالی را زود تشخیص دهید و آنها را در ابتدای راه حل کنید، علاوه بر آن تغییرات مفیدی را اعمال کنید که عملکرد شما را تقویت می‌کند.

منبع: https://iransite.com/

نوشته دیگر :
راهنمای کامل خرید لوازم عروس