اردیبهشت 15, 1403

اصلی ترین ویژگی های لمینت کریستالی

لبخند افراد تاثیر قابل توجهی بر برخورداری افراد از ظاهری زیبا دارد. از جمله روش های شناخته شده برای اصلاح طرح لبخند افراد می توان به لمینت کریستالی اشاره کرد. علی رغم کاربرد هایی که این روش دارد اما باید با برخی از ویژگی های این فرایند آشنا بشوید. به همین دلیل توصیه می کنیم با ما در این مطلب همراه باشید تا شما را با اصلی ترین ویژگی های لمینت کریستالی اشنا کنیم. با ما همراه باشید.

لمینت کریستالی چه ویژگی هایی دارد؟

از مهم ترین انواع لمینت سرامیکی که با فناوری کدکم و با بالاترین کیفیت برای متقاضیان تولید شده است می توان به لمینت کریستالی اشاره کرد. این روش دارای مزیتی می باشد که سبب می شود نسبت به لمینت های سنتی دارای برتری باشد. از جمله این موارد این است که نیاز به تراش کاری ندارد و تنها با برخی اقدامات ساده آماده سازی می توانید از آن استفاده کنید. به علاوه اینکه برای بکارگیری این محصول نیازی به تزریق بی حسی نمی باشد. این محصول دارای ضخامت بسیار کمی می باشد. به طوری که بین 0.2 تا 0.4 میلی متر بازه قطر این محصول می باشد.

این محصول دارای شباهت بسیاری به مینای دندان می باشد. از طرف دیگر همانطور که کمی قبل تر توضیح دادیم نیازی به این نیست که در مسیر بکارگیری لمینت کریستالی تراش کاری را روی دندان انجام بدهید. عمر مفید این محصول یکی از اصلی ترین مواردی است که سبب می شود افراد بسیاری برای بکارگیری آن تشویق بشوند. به طوری که بین 15 تا 25 سال عمر می کند و این یک بازه زمانی فوق العاده می باشد.

نوشته دیگر :
اکسپت مقاله علمی پژوهشی

ویژگی خوب دیگری که درباره این محصول می توانیم ذکر کنیم ویژگی های ظاهری این محصول می باشد. این محصول آب و رنگ جذب نمی کند و بدلیل برخورداری مادی با ماهیت کریستالی می توان انتظار براق بودن و جذابیت خاصی را از این محصول داشت.

چه کسانی باید از لمنیت کریستالی استفاده کنند؟

مهم ترین افرادی که باید از لمینت کریستالی استفاده کنند به شرح زیرند:

  • افرادی که در دندان های خود دارای مشکلات جزئی هستند.
  • افرادی که در دندان های خود مینای نازکی دارا هستند.
  • افرادی که دارای ظاهری زرد رنگ در دندان های خود هستند.
  • افرادی که فرایند های بلیچینگ دندان به نتایج دلخواه آن ها را نرسانده است.
  • درصورتی که از دسته افراد مذکور هستید بد نیست این بار به سراغ امتحان کردن لمینت کریستالی بروید.