اردیبهشت 8, 1403

تجربه من از بهترین سالن زیبایی آن هم با تخفیف

در این مقاله می‌خواهیم در مورد سایت تخفیفی ویرا برگ و بهترین سالن های زیبایی ارومیه صحبت کنیم. و همچنین در مورد این صفحه از وبلاگ ویرا برگ که به معرفی سالن های زیبایی ارومیه برای خدماتی از جمله بهترین آرایشگاه ابرو در ارومیه پرداخته است صحبت کنیم.

سایت ویرا برگ به آدرس اینترنتی ( https://virabarg.com/ ) یکی از سایت‌های تخفیفی کشور است که فعلا به صورت لوکال و در استان آذربایجان غربی در حال فعالیت می‌باشد.

این وب سایت هر روزه آفرها و پیشنهادات شگفت انگیزی از مراکز مختلف شهر ارومیه معرفی می‌کند که از جمله این تخفیفات می‌توان به پیشنهادات زیر اشاره کرد:

  • سالن‌های زیبایی
  • رستوران و کافی شاپ
  • بلیط استخرها
  • خانه بازی کودکان
  • کلاس‌های آموزشی، هنری، ورزشی و …
  • مراکز ورزشی و تفریحی
  • باشگاه های بدنسازی
  • لوازم شخصی و …

اما یکی از بخش‌های جذابی که دوست دارم در این مقاله در مورد آن صحبت کنم و توجه من را نیز به خود جلب کرده است، سالن های زیبایی و خدمات آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

چند وقت پیش در حال جست و جوی بهترین سالن‌های زیبایی ارومیه بودم که با یک مطلب نسبتا طولانی از سایت ویرا برگ روبرو شدم.

در این مطلب بر خلاف سایر مقالات موجود در سرچ اینترنت، علاوه بر معرفی تعدادی از سالن‌های زیبایی ارومیه از آنها تخفیف واقعی هم گرفته بود و کاربران می‌توانستند موقع مراجه از این مراکز زیبایی تخفیف هم دریافت کنند.

اما اولین سوالی که ذهن من را درگیر کرد این سوال بود که حتما برای شما هم این سوال تا همین جای مقاله مطرح شده است.

اینکه اگر مرکزی تخفیف بدهد قطعا از کیفیت کارش میزند و یا حتما کارش خوب نیست و جزو بهترین سالن‌های زیبایی ارومیه نیست که دارد خودش را با تخفیف معرفی می‌کند.

این سوال خیلی درست و منطقی هست!

اما منطق این سایت آن چیزی بود که مرا وا داشت تا این مقاله را در موردش بنویسم و آن را به شما هم معرفی کنم.

در بخشی از انتهای مقاله سایت ویرا برگ توضیح داده بود که چرا این مراکز اینقدر تخفیف میدهند.

من این بخش را از خود سایت برمیدارم:

» سوالی که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد:

نوشته دیگر :
راهکار والمش: یک روش نوین برای مهار لرزه ای دیوارها

چرا این مراکز اینقدر تخفیف می‌دهند و از کجا معلوم از کیفیت کار نمی‌زنند؟

ویرا برگ وب سایتی برای ارائه تخفیفات متنوع در شهر ارومیه‌ست که ما در ویرا برگ تا زمانی می‌توانیم فعالیت خود را ادامه دهیم که شما عزیزان از تخفیفات دریافتی رضایت داشته باشید. به همین خاطر ما به این موضوع هم فکر کرده‌ایم که شما از این مراکز زیبایی و سایر تخفیفات معرفی شده در سایت ویرا برگ رضایت داشته باشید.

اما چطور؟

ما در ویرا برگ با تمام این سالن‌های زیبایی قرارداد همکاری داریم و این سالن‌های زیبایی به این دلیل تخفیف ارائه می‌دهند که با پیشنهاد تخفیف بتوانند مشتریان جدیدی دریافت کنند. در بسیاری از موارد حتی سالن کار و آرایشگرها به فکر سود هم نیستند و دست مزد کار را هم دریافت نمی‌کنند تا بتوانند بیشترین تخفیف را به شما پیشنهاد بدهند. این سالن‌های زیبایی زمانی از این کار خود نتیجه خواهند گرفت که شما از خدمات آنها رضایت داشته باشید و نه تنها دوباره به آن سالن مراجعه کنید بلکه آن سالن را به سایر دوستان خود نیز معرفی کنید. پس برای آنکه رضایت شما را به دست آورند، بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه خواهند کرد.

والبته همین موضوع باعث شد که خودم برای امتحان هم که شده باشد از یکی از این تخفیفات استفاده کنم.

پس از دسته مربوط به سالن‌های زیبایی به دنبال بهترین آرایشگاه اصلاح صورت و ابرو گشتم و خدمات مربوطه را خریداری کردم و بعد از خرید از سالن زیبایی وقت گرفتم.

موقع مراجعه و ارائه کد به جای پرداخت پول نقدی و یا کشیدن کارت، سالن کار رفتاری بسیار دوستانه و صمیمی داشت که برایم خیلی خوشایند بود و این باور در من شکسته شد که همیشه تخفیف همراه با افت کیفیت و مشتری مدراری بوده.

امیدوارم این تجربه و معرفی برای شما هم مفید بوده باشد.