اردیبهشت 8, 1403

۳ مدل از بهترین پرینترهای اچ پی

بهترین پرینترهای برند اچ پی بدلیل برخورداری از مشخصه‌هایی مانند حجم و سرعت چاپ بالا، کیفیت بالای چاپ و… همواره محبوبیت بالایی نظر کاربران داشته اند. تولیدات اچ پی مدتهاست که با عملکرد خوب خود امتحان خود را پس داده اند. در این مطلب برای افرادی که قصد دارند پرینترهای اچ پی را خریداری کنند، ایده‌های بسیار خوبی را آورده ایم. ۳ مدل از بهترین پرینترهای اچ پی را به همراه تمامی ویژگی‌هایی که دارند خدمت شما شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

بهترین پرینترهای اچ پی کدامند؟

همانطور که می‌دانید برند آمریکایی اچ پی از بهترین تولید کنندگان پرینتر تلقی شده و انواع پرینترهای لیزری و جوهرافشان این برند هر کاربری را راضی کرده اند. تنوع محصولات این برند بسیار بالاست و هرکاربری می‌تواند وابسته به نیازی که دارد یکی از آن‌ها را خریداری کند. در ادامه به سه مورد از بهترین پرینترهای اچ پی اشاره خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: ۵ مدل از بهترین پرینترهای HP + راهنمای خرید پرینتر خانگی و اداری

HP Laser 107w

اولین مدل پرینترهای اچ پی که قصد داریم در این مطلب خدمت شما شرح بدهیم، یک مدل پرینتر اچ پی است. این پرینتر از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که دنبال یک گزینه ارزان قیمت می‌باشند. این پرینتر امکان اتصال به شبکه وای فای را دارد و از این نظر از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای شماست. این پرینتر می‌تواند در هر دقیقه ۲۰ برگه را چاپ کند. می‌دانید که یکی از فاکتورهای مهم برای خرید پرینتر رزولوشن است. مقدار رزولوشن این پرینتر ۱۲۰۰ * ۱۲۰۰ می‌باشد. توصبه اچ پی این است که هر ماه تعداد ۱۰۰ تا ۱۵۰۰ برگه را با این پرینتر چاپ کنید. البته که این مقدار به معنای حداکثر تعداد چاپ در ماه نیست. بلکه هر برند تولید کننده‌ای بازه‌ای مشخص را برای استفاده بهینه از پرینتر معلوم می‌کنند.

نوشته دیگر :
ردیاب خودرو و موتورسیکلت

HP Laser Jet Pro MFP M28a

این پرینتر هم به فناوری لیزر مجهز بوده و یک مدل چند کاره تلقی می‌شود. با توجه به قیمتی که این پرینتر دارد گزینه‌ای جذاب برای هرکاربری تلقی می‌شود. وزن این پرینتر برای با ۵.۴ کیلوگرم می‌باشد. از این دستگاه هم برای پرینت، هم برای کپی و هم برای اسکن می‌توانید استفاده کنید. رزولوشن پرینتر برای کپی برابر با ۴۴ در ۶۰۰ می‌باشد. این پرینتر می‌تواند ۱۸ برگه را در طول دقیقه چاپ کند. اما برای پرینت رزولوشن این دستگاه برابر با ۶۰۰ در ۶۰۰ می‌باشد. امکان اینکه تا ۸۰۰۰ چاپ را در ماه به کمک این دستگاه انجام بدهید برای شما فراهم است. این دستگاه همچنین از رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ برای اسکن می‌باشد. امکان اینکه از این دستگاه علاوه بر خانه در شرکت‌های کوچک استفاده کنید هم وجود دارد.

HP Laser Jet Pro M501dn

آیا به دنبال یک پرینتر اداری هستید که تک کاره باشد؟ توصیه می‌کنیم که حتما برای خرید این پرینتر برنامه ریزی کنید. امکان چاپ کردن هر ماه ۱۰۰۰۰۰ برگه به کمک این دستگاه فراهم است. البته که توصیه اچ پی این است که هر ماه این عدد را بین ۱۵۰۰ تا ۶۰۰۰ عدد نگهداری کنید. در این صورت این امکان وجود دارد که در مدت زمان بیشتری امکان استفاده از این دستگاه فراهم باشد. به بیان بهتر حالا حالاها با استفاده از این دستگاه نیازی به تعمیر نخواهید داشت.